Promosi Coway Ramadhan dan Raya 2015

IMG_9517.JPG

Menjelang bulan puasa tidak lama lagi, kemudiannya Hari Raya Aidilfitri 2015, saya akan sentiasa memaklumkan tentang promosi yang ditawarkan oleh pihak Coway Malaysia. Persediaan menjelang hari raya puasa amatlah penting, kerana ramai sanak saudara yang akan berkunjung. Secara tak langsung, anda tidak perlu risau bagaimana untuk menyediakan air sejuk atau panas untuk mereka.

Berikut adalah promosi Ramadhan dan Raya 2015 bagi produk Coway.

  • Semua belian tunai (outright) atau installment akan mendapat diskaun 10% bagi semua produk Coway termasuk bidet, air purifier Coway dan bidet Coway.
  • Semua belian sewa beli (rental) akan mendapat potongan RM100 untuk pendaftaran Coway. Harga asal yuran pendaftaran ialah RM200.
  • Setiap belian unit kedua secara sewa beli (rental) tidak akan dikenakan yuran pendaftaran buat kali kedua. Anda jimat RM300 untuk belian unit kedua.
  • Diskaun 20% untuk unit Juicepresso Coway secara tunai.
  • Hadiah istimewa daripada saya

Bagaimana Beli Coway Dengan Harga Promosi Raya?

Hadiah istimewa? Ya, saya akan sediakan hadiah istimewa kepada pembeli Coway yang menghubungi saya dan membuat pembelian. Untuk order Coway secara online, atau nak sembang-sembang tentang Coway dan cara pembelian + hadiah istimewa, SMS atau Whatsapp 0176236508 , taip <NAMA><LOKASI><PROMO RAYA> sekarang!

Ejen Coway Malaysia

Leave a Reply